reklama

Ostáva nám už len zuby zaťať a vydržať

Čo sme si zvolili, to máme! Mňa tiež z výsledku volieb skoro šľak trafil. Používam zdravý sedliacky rozum a ten mi povedal, že to veru nie je žiadna výhra (voliči Smeru, viem, že vy si to nemyslíte...).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

Teraz nadávajú aj tí, čo voliť neboli, aj tí, čo volili pravicu a veru niektorí aj tí, čo volili strany terajšej vlády (nechcem tým povedať, že sa nenájdu aj spokojní). Na Slovensku je to tak... Keď hádam všetky strany vyzývali ľudí, aby išli k voľbám, poniektorí  povedali „aj tak môj hlas nezaváži“, alebo „mne je to jedno“, alebo „budem voliť Slotu, nech je sranda“, alebo...... alebo sa jednoducho na voľby vykašľali. A toto sú názory z môjho okolia, nie vymyslené! Stále necítime náležitú zodpovednosť za svoju budúcnosť, za budúcnosť svojej krajiny, za budúcnosť našich detí.  Kašleme na to, aby sme si pozreli volebné programy, veď nejako to už len dopadne. Dopadlo! Niekto raz povedal: „Každý národ má takú vládu, akú si zaslúži“. Svätá pravda! Keď budeme donekonečna pozerať na to, aký „ja“ budem mať prospech a nie pozerať sa na krajinu ako celok, bude to aj tak vyzerať. Vždy budeme voliť toho, kto nasľubuje pre „mňa“ viac a môžeme vždy znova a znova začínať. A nadávať po krčmách... V tom sme majstri.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz nám ostáva len čakať. Musíme sa prispôsobiť novým podmienkam, či sa nám to páči, alebo nie. Môžeme akurát dúfať, že nová vláda nezničí všetko to, čo vybudovala predchádzajúca, dúfať, že bude počúvať odborníkov a riadiť sa ich radami, pretože nikto nepojedol všetku múdrosť sveta a nevyzná sa vo všetkom (okrem chrobáka Truhlíka).

Anna Kustrová

Anna Kustrová

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena-matka starajúca sa o dve deti, jedného manžela a jedného psa. Baví ma záhrada, lyžovanie, fotografovanie, brušné tance, rada spoznávam nové krajiny. Zoznam autorových rubrík:  PríhodyFotografiePrírodaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu